ماهان مهاجر
معرفی مناطق و شهرهای مهم قبرس شمالی

معرفی مناطق و شهرهای مهم قبرس شمالی

سرگرمی
از جمله شهرهای مهم و باستانی قبرس شمالی شهر خوش آب و هوای گوزل یورت است که در شمال غربی جزیره واقع شده است. این منطقه به نوعی قطب کشاورزی قبرس شمالی محسوب می شود و باغ های میوه و مرکبات شهر را احاطه کرده است.
مزایای زندگی در قبرس شمالی
سرگرمی
قبرس شمالی رتبه چهارم را در جهان برای زندگی در دوران بازنشستگی دارد و همینطور رتبه دوازدهم از بهترین جزایر اروپا در اختیار قبرس است.
قبرس شمالی
تحصیلات
جزیره قبرس سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه بعد از دو جزیره ایتالیایی سیسیل و ساردینیا هست که در میان سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا واقع شده است و ...
روش های اخذ اقامت قبرس شمالی
قبرس شمالی
شما با خرید خانه از قبیل ویلا و آپارتمان، امکان اخذ اقامت خانوادگی در قبرس شمالی را خواهید داشت. این نوع از اقامت تا زمانی که ملک خریداری شده یا ملک جایگزین را در اختیار دارید.
Untitled design (15)
قبرس شمالی
بدون تردید برای انجام یک سرمایه گذاری ملکی مطمئن، اطلاع از ابعاد حقوقی مالکیت اراضی و املاک در هر کشوری از بدیهی ترین و ضروری ترین ملاحظات است. در این مقاله مروری خواهیم داشت بر روی انواع اسناد مالکیت در قبرس شمالی.
Untitled design (14)
قبرس شمالی
بدون تردید قبرس شمالی برای برخی از افراد سرزمین فرصت‌ها است، اما برای برخی افراد به دلایلی مثل بودجه و تعلقات خانوادگی مهاجرت ‌‌‌می‌توانیدد تصمیم بسیار دشوار و حتی اشتباهی باشد.
Untitled design (13)
سرگرمی
بدون تردید یکی از بزرگترین و دشوارترین تصمیماتی که هر انسانی در طول حیاتش ممکنه با آن مواجه بشه مهاجرته،  مهاجرت مفهومی است که ارتباط مستقیم با میزان رضایتمندی از وضع موجود دارد.
Untitled design (10)
قبرس شمالی
در این مقاله موضوع مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی را با تحلیل آماری و مقایسه ی سرمایه گذاری ملکی در ایران و قبرس شمالی مورد بررسی قرارداده ایم.
ثبت شرکت در قبرس شمالی
شرکت
قبرس شمالی کشوری کوچک و رو به توسعه است. در سال های اخیر رشد صنعت ساختمان و انبوه سازی های گسترده به همراه توسعه زیر ساخت های گردشگری مهاجرت افراد از ملیت های مختلف را در پی داشته است.

جستجو

دسته بندی ها

آخرین ملک ها